Pewnie zastanawia cię jak wygląda takie ćwiczenie i co daje jego wykonywanie. Powiem ci jak je dobrze wykonać i jakie przyniesie korzyści. Kiedy zaczynałam również myślałam, że pewnie nie dam rady i kompletnie nie wiedziałam jak się do tego zabrać. Więc jeśli i ty chcesz się tego nauczyć i wyćwiczyć swoją cipkę to gorąco polecam taki trening 😉

Na czym to polega i po co się to ćwiczy?

Ćwiczenie wykonujemy dzięki napinaniu i rozluźnianiu mięśni w okolicach pochwy i krocza. Łatwe prawda? Tak, pod warunkiem, że wiemy o które mięśnie chodzi. Prawidłowo wykonamy ćwiczenie jeśli napniemy mięśnie dna miednicy, czyli mięśnie, które otaczają pochwę, cewkę moczową oraz odbytnicę. Pamiętaj o tym, żeby podczas wykonywania ćwiczeń nie napinać pośladków i mięśni brzucha czy ud, bo to nie jest prawidłowe. Pamiętaj także o swobodnym oddechu.

Korzyści jakie czerpiemy z takich ćwiczeń (dobrze wykonywanych!) oprócz zwiększenia przyjemności seksualnej obu stron, zwiększają też szansę na osiągnięcie orgazmu solo! Innymi plusami jest np. Łatwiejszy poród oraz szybszy powrót do formy po urodzeniu dziecka. Dlatego więc warto ćwiczyć, ponieważ są to naprawdę same plusy.

Jak sprawdzić czy napinamy odpowiednie mięśnie?

Najłatwiejszym sposobem będzie sprawdzenie tego palcem. Włóż palec do pochwy i zaciśnij się na nim mięśniami. Możesz też użyć do tego penisa swojego partnera. Udało się? Odczułaś ucisk lub odczuł go twój ukochany? To właśnie był sygnał, że właściwe mięśnie zostały napięte 😉

Ile wykonywać powtórzeń?

Dobrze, zatem kiedy już wiesz które to są mięśnie, możemy zrobić kolejny krok. Jeśli chodzi o sam plan ćwiczeń mięśni Kegla jest on dość prosty. Jak już wiesz ćwiczenia te można wykonywać praktycznie wszędzie. Najważniejsza jest sumienność i wykonywanie ich codziennie. Wtedy właśnie ćwiczenia będą przynosiły zamierzony efekt.

Trening

Koniecznie się wysiusiaj zanim zaczniesz ćwiczenia. Kiedy już jesteś gotowa, usiądź wygodnie albo się połóż. Ja swoją „gimnastykę kobiecości” zaczęłam od wykonania czterech serii po 10 powtórzeń. A z każdym kolejnym tygodniem zwiększałam ich liczbę. Na przykład w tym tygodniu zrobisz 4 serie po 10 powtórzeń a w przyszłym tygodniu zrobisz 5 serii po 20 powtórzeń. Pracuj mięśniami, zaciskaj je na 5 sekund i powoli rozluźniaj. Podałam ci przykładowy trening. Ćwiczenia można wykonywać w każdej pozycji. (jadąc, idąc, leżąc, siedząc czy sprzątając). Dobrze jest też ćwiczyć z kulkami gejszy. Ale o tym w kolejnym wpisie. 😉

Ja też zaczynałam, ciężko było mi się zmotywować. Z racji tego, że jestem uparta i dążę do celu, zaczęłam notować co pomogło mi wytrwać w postanowieniu. To jest jak z przysiadami czy ćwiczeniem mięśni brzucha. Cokolwiek chce się ćwiczyć, trzeba cierpliwości i wytrwałości. Efekty nigdy nie są widoczne od pierwszego dnia. Trzeba uzbroić się w cierpliwość, ćwiczyć i czekać.

Aktualnie nadal ćwiczę – tyle że od pewnego czasu z kulkami waginalnymi, o których będzie więcej w kolejnym wpisie 😉 Kiedy spoglądam w notes i patrzę na to ile już za mną, i że naprawdę odczuwam różnicę podczas zbliżenia to mam ogromną motywację aby nie przestawać ćwiczyć!

Wam również życzę, żebyście się nie poddawały i trenowały swoją cipkę. Sprawcie sobie przyjemność i partnerowi 😉

Przeczytałaś? Oceń!
Autor Paulina

Napisz komentarz

%d bloggers like this: